Uvjeti usluge
Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine www.mondus.si sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot-UPB2, Službeni list RS, br. 98/04). Zadržavamo pravo izmjene uvjeta bez prethodne najave.
Cijene
Sve cijene izražene su u EUR.
Akcijske ponude vrijede do rasprodaje zaliha. Akcije i posebne ponude isključuju se, osim ako nije drugačije navedeno. Prodavatelj zadržava pravo izmjene cijena bez prethodne obavijesti.
Mogućnosti plaćanja
- plaćanje karticom
- paypal
- uplata putem internetskog bankarstva
- preko UPN uplatnice (u banci ili pošti)
Napomena: Važno je da uz uplatu navedete svoje ime i prezime koje ste registrirali na našoj web stranici kako bismo brže mogli obraditi narudžbu.
Naši podaci za uplatu
FORS JG D.O.O., ROŽNA DOLINA I/15, 1000 LJUBLJANAIBAN: SI56 1010 0006 2329 382
BANKA: Banka Intesa Sanpaolo d.d.
Svrha uplate: navedite svoje ime i prezime
Referenca: SI99
Povrat robe
OPIS PRAVA NA OTKAZIVANJE UGOVORA:
Kod ugovora sklopljenih na daljinu, potrošač ima pravo u roku od četrnaest dana obavijestiti tvrtku da raskida ugovor bez navođenja razloga. Smatra se da je obavijest pravodobna ako je pošiljka poslana u roku. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s raskidom ugovora je izravni trošak povrata robe. (Potrošač vraća robu na vlastiti trošak, a pakete s otkupninom tvrtka ne prima).
Roba se šalje preporučeno natrag na našu adresu. Po predaji primit ćete potvrdu o predaji pošiljke. U slučaju da nemate potvrdu, tvrtka nije obavezna izvršiti zamjenu ili povrat novca.
Ako potrošač raskine ugovor, naša će tvrtka vratiti sve izvršene uplate što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o raskidu ugovora.
Ako je kupac već primio robu i raskine ugovor, vraća je ili predaje tvrtki ili osobi ovlaštenoj za preuzimanje robe odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o raskidu ugovora. Smatra se da je kupac robu vratio pravodobno ako je pošalje prije isteka 14-dnevnog roka za povrat.
Kupac odgovara za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje vrijednosti rezultat postupanja koje nije nužno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionalnosti robe. Primljena roba mora biti vraćena neoštećena i u nepromijenjenoj količini, osim ako je roba uništena, pokvarena, izgubljena ili se količina smanjila bez krivnje potrošača.
Pružatelj može zadržati povrat primljenih uplata do primitka vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je roba poslana natrag, osim ako tvrtka ponudi mogućnost preuzimanja vraćene robe.
Stvarna greška
Kupac može zahtijevati zamjenu za isti, besprijekoran proizvod ili u zakonskom roku te pod uvjetima za ostvarivanje reklamacije iz naslova stvarne greške.
(1) Prodavatelj je dužan isporučiti robu u skladu s ugovorom i odgovara za stvarne i pravne greške svoje ispunjene obveze. (2) Greška je stvarna: 1. ako roba nema karakteristike potrebne za njenu normalnu uporabu ili promet; 2. ako roba nema karakteristike potrebne za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je trebala biti poznata; 3. ako roba nema karakteristike i osobine koje su bile izričito ili prešutno dogovorene ili propisane; 4. ako je prodavatelj isporučio robu koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe. (3) Prikladnost robe za normalnu uporabu procjenjuje se prema uobičajenoj robi iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave prodavatelja ili proizvođača o karakteristikama robe, osobito putem oglašavanja, predstavljanja proizvoda ili navoda na samoj robi. (4) Odgovornost za stvarne i pravne greške uređuje se odredbama zakona koji uređuje obvezne odnose, osim ako ovaj zakon ne propisuje drugačije.
Narudžba
Narudžba je u elektroničkom obliku pohranjena na serveru pružatelja i dostupna kupcu u sjedištu tvrtke. Kupac pri kupnji potvrđuje da je u potpunosti upoznat s općim uvjetima poslovanja internetske trgovine www.manzara.si i da se s njima slaže. Zadržavamo pravo izmjena i grešaka u cijenama i tekstu. Za moguće greške unaprijed se ispričavamo. U vezi s mogućim sporovima, obje strane teže prijateljskom rješavanju sporova.
Komunikacija
Tvrtka će kontaktirati kupca putem komunikacijskih sredstava na daljinu u skladu s odredbama ZEKom-1. Tvrtka može koristiti adresu e-pošte kupca za marketing ako je stekla adresu prilikom kupnje proizvoda ili usluge, pod uvjetom da kupcu nudi jasnu i izričitu mogućnost da besplatno i jednostavno odbije takvu upotrebu svog e-maila prilikom prikupljanja podataka i pri svakom slanju, ako kupac već nije odbio takvu upotrebu na početku.
Tvrtka ne priznaje nijednog pružatelja IRPS-a kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje potrošač može pokrenuti u skladu s ovim zakonom (članak 32. ZIsRPS).
Prigovori i sporovi
Pružatelj poštuje važeće propise o zaštiti potrošača, ima učinkovit sustav obrade prigovora te ima određenu osobu s kojom se kupac može povezati u slučaju problema putem telefona ili e-pošte. Kupac može zatražiti pomoć na broj: 051/215-714 ili poslati prigovor na e-mail info@mondus.si. Postupak rješavanja prigovora je povjerljiv.
Pružatelj će u roku od pet radnih dana potvrditi primitak prigovora te u sljedećih osam dana obavijestiti kupca o tijeku postupka. Pružatelj će nastojati riješiti sve moguće sporove na obostrano zadovoljstvo. Ako sporazumno rješenje spora nije postignuto, nadležan je isključivo sud u Ljubljani.
Tvrtka ne priznaje izvansudsko rješavanje sporova.
Za sve odnose te za prava i obveze koje nisu uređene ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.